Kviečiame dalyvauti atrankoje eiti projektų vertintojo (–os) pareigas.

Darbo pobūdis, pagrindinės pareiginės funkcijos ir atsakomybės sritys: 

  • verslo subjektų ir jų vykdomų projektų ir (ar) veiklų, kurioms siekia gauti finansavimą, rizikų vertinimas;
  • priimtinos (toleruotinos) rizikos nustatymas bei išvadų dėl projekto įvykdymo, finansinio atsiperkamumo bei jo atitikimo garantijų veiklą reglamentuojantiems teisės aktams, pateikimas;
  • vidinių ataskaitų, susijusių su garantijų teikimo veikla, rengimas;
  • informacijos apie INVEGOS garantinius produktus ir jų suteikimo reikalavimus pateikimas finansų partneriams ir verslo bendruomenei renginiuose;
  • garantinių projektų duomenų kaupimas, analizė ir sisteminimas;
  • pasiūlymų dėl vidinių ir išorinių teisės aktų keitimo ir darbo organizavimo gerinimo teikimas;
  • konsultacijų apie garantinius produktus teikimas.

Reikalavimai:

  • verslo kreditavimo principų bei įmonių veiklos ir finansinės analizės išmanymas ir sėkminga praktinio taikymo patirtis finansų įstaigose (verslo klientų finansavimo vertinimo srityje), audito ar kreditų draudimo įmonėse;
  • savarankiškumas bei puikūs laiko planavimo ir organizavimo gebėjimai;
  • gebėjimas analizuoti ir apibendrinti informaciją bei pasiūlymų teikimas;
  • geri Excel naudojimosi įgūdžiai (patirtis dirbant su Navision apskaitos programa – privalumas);
  • puikūs valstybinės kalbos ir geri anglų kalbos įgūdžiai (nuo B2 lygio);
  • aukštasis išsilavinimas.

Įmonė siūlo:

  • Motyvacinę sistemą (įskaitant sveikatos draudimą).
  • Lankstų darbo grafiką ir galimybę dirbti nuotoliniu būdu.
  • Galimybę įgyvendinti turimas idėjas, profesinį augimą.
  • Darbo vietą miesto centre su vieta automobiliui.
  • Išskirtinį dėmesį darbuotojams ir jų darbo sąlygų gerinimui (renginiai, aktyvios veiklos, pozityvi darbo aplinka biure).

Gyvenimo aprašymą ir kreipimosi laišką su pozicijos nuoroda siųskite adresu:
Delta Management Solutions, UAB
Tel. +370-5-2314423
El. paštas: darbas@deltamanagement.lt

„Delta Management Solutions“ informuos tik atrinktuosius kandidatus. Siųsdami savo CV Jūs sutinkate, kad Jūsų CV bus įtrauktas į „Delta Management Solutions“ vidinę CV duomenų bazę. Bet kokia pateikta informacija bus laikoma konfidencialia ir bus teikiama klientui tik tuo atveju, jei Jūs pateksite į būsimą atrankos etapą. Jūs turite teisę bet kada atšaukti savo sutikimą, tvarkyti, keisti bei prašyti ištrinti savo anksčiau pateiktus duomenis ar apriboti jų platinimą. Pasiteiravimui: office@deltamanagement.lt.

Kviečiame dalyvauti atrankoje eiti biuro administratoriaus(-ės) pareigas.

Darbo pobūdis, pagrindinės pareiginės funkcijos ir atsakomybės sritys: 

  • tvarkyti įmonės siunčiamą ir gaunamą korespondenciją, registruoti ją dokumentų valdymo sistemoje;
  • įmonės vadovo pavedimu formuoti užduotis ir pavedimus, susijusius su gaunama korespondencija;
  • priimti interesantus, suteikti jiems bendro pobūdžio informaciją apie įmonės veiklą, teikiamas paslaugas;
  • pagal kompetenciją konsultuoti interesantus telefonu;
  • padėti užtikrinti nepertraukiamą biuro administracinę veiklą;
  • užtikrinti INVEGOS dokumentų archyvavimą;
  • atlikti įmonės kolegialių valdymo organų sekretoriato funkcijas;
  • vykdyti INVEGOS vadovo pavedimus.

Kvalifikaciniai reikalavimai ir privalumai: 

Kandidatams į biuro administratoriaus pareigybę bus taikomos šios privalomos bendrosios ir specialiosios kompetencijos. Pagal jas bus vertinami ir atrenkami kandidatai:

Privalomos bendrosios kompetencijos

  • patirtis raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir klientų aptarnavimo srityse;
  • sugebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
  • sugebėti valdyti, kaupti, sisteminti informaciją, išmanyti dokumentų rengimo principus;
  • geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • labai geri valstybinės kalbos ir geri anglų kalbos įgūdžiai (anglų kalba ne žemesniu kaip nepriklausomo vartotojo (B1) lygiu).

Pageidautinos specialiosios kompetencijos:

  • geri bendravimo ir darbo komandoje gebėjimai, iniciatyvumas, atsakingumas, greita orientacija bei nestandartinių sprendimų siūlymas;
  • patirtis dirbant su dokumentų valdymo sistema Doclogix;
  • panašaus darbo patirtis.

Atrankos eiga ir kita svarbi informacija:

  • Gyvenimo aprašymą (CV) prašome siųsti iki 2018-07-10 el. paštu konkursas@invega.lt, nurodant „Dėl dalyvavimo biuro administratoriaus(-ės) atrankoje“.
  • Pokalbiui su kandidatais bus kviečiami iki penkių geriausiai reikalavimus atitinkančių kandidatų.
  • Su atranka susijusi informacija skelbiama INVEGOS internetinio puslapio invega.lt skyriuje „Karjeros galimybės“.
  • Išsamesnė informacija apie atranką teikiama ir tel. (8-5) 2107518 arba el. p. remigijus.znutas@invega.lt.

 

 

Print Friendly, PDF & Email