Užpildytą paraišką ir dokumentus siųskite:
- pasirašytus elektroniniu parašu – į info@invega.lt
arba - popierinę versiją registruotu paštu į Konstitucijos pr. 7 (16 aukštas), 09308 Vilnius.
Teikiamų dokumentų sąrašas
- Prašymas dėl eksporto kredito garantijos suteikimo
Teikiamas 1 egzempliorius. - Priedas prie prašymo dėl eksporto kredito garantijos suteikimo
Jei vienu prašymu kreipiamasi dėl keleto skirtingų pirkėjų, tuomet kiekvienam pirkėjui užpildomas atskiras priedas. - SVV subjekto statuso deklaracija
Teikiamas 1 egzempliorius. Pavyzdys: SVV subjektų dydžio nustatymo lentelė - Pranešimas dėl asmens duomenų tikrinimo
- Deklaracija dėl papirkimo pasireiškimo tikimybės
- Juridinio asmens pažinimo anketa
- Juridinio asmens įgalioto atstovo asmens dokumento kopija (pasas, asmens tapatybės kortelė, diplomatinis pasas, leidimas nuolat ar laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje)
- Eksportuotojo patvirtintų paskutinių pasibaigusių finansinių metų ir einamųjų metų paskutinio pasibaigusio ketvirčio finansinės atskaitomybės dokumentai
Teikiamas 1 egzempliorius. Tuo atveju, kai finansinės ataskaitos konsoliduojamos ir (ar) audituojamos, teikiamos konsoliduotos ir (arba) audituotos. - Jungtinė pažyma iš VĮ Registrų centro (pažyma, patvirtinanti jungtinius kompetentingų institucijų tvarkomus duomenis apie viešųjų pirkimų procedūroje dalyvaujantį tiekėją)
- Galiojanti eksporto sutartis arba preliminarus susitarimas dėl tokios sutarties sudarymo
Jei tokia yra sudaryta. - Mokesčių administratoriaus sprendimas dėl mokestinės nepriemokos atidėjimo ar išdėstymo
Teikiama kopija ir tik tuo atveju, jeigu toks sprendimas yra. - Įgaliojimas
Teikiama tik tuo atveju, jeigu dokumentus tvirtina ne įmonės vadovas.