Ačiū mūsų klientams!

Ačiū mūsų klientams!

Šiandien norime nuoširdžiai pasveikinti mūsų klientus su Klientų diena! Tai puiki proga padėkoti už jūsų pasitikėjimą – būdami kartu leidžiate mums tobulėti.

INVEGOS tikslas yra užtikrinti, kad teikiamos paslaugos atitiktų klientų poreikius, o kliento patirtis būtų teigiama nuo informacijos paieškos interneto svetainėje iki sutarties pasirašymo ir lėšų išmokėjimo. Siekiame, kad klientams siūlant mūsų paslaugas –  apie 100 finansinių priemonių įvairiose įgyvendinimo stadijose – galėtume užtikrinti teigiamą klientų patirtį ir tai yra vienas svarbiausių mūsų prioritetų šiemet.

Vienas iš mechanizmų, padedančių užtikrinti sklandų „kliento kelią“ – atgalinis ryšys. INVEGA klientų aptarnavimo komanda atidžiai stebi klientų pasitenkinimo rodiklius. Nuosekliai stipriname dialogą su klientais, todėl džiaugiamės, kad vertinate mūsų pastangas – 2023 m. INVEGOS klientų pasitenkinimo rodiklis pasiekė 9,24 ir šis rezultatas viršija 2022 m. ir 2021 m. rezultatus.

INVEGOS teikiamas paslaugas (efektyvumą ir naudingumą verslui) klientai vertina 9,19 balų iš 10, organizacijos skaidrumą – 9,17, paraiškų vertinimo pagrįstumą ir darbuotojų profesionalumą – 9,2, o sutarčių pasirašymo paprastumas buvo įvertintas 9,32. Taip pat nuo 83,07 iki 84,11 augo NPS (Net Promoter Score) rodiklis, kuriuo siekiama pamatuoti, kiek klientų rekomenduotų INVEGOS paslaugas kitiems asmenims (šis rodiklis gali svyruoti nuo -100 iki 100).

2023 m. pasibaigus nacionalinių plėtros įstaigų konsolidacijai mūsų klientų skaičius ženkliai padidėjo ir šiuo metu turime apie 11,5 tūkst. aktyvių klientų. Norėdami išlaikyti ir pagerinti aukštą jūsų įvertinimą ir toliau daug dėmesio skirsime stiprinti „kliento kelio“ patirtį. Sieksime, kad INVEGOS teikiamų paslaugų kokybė atitiktų mūsų klientų lūkesčius.

Konsultacijas teikiame telefonu (8 5) 210 7510 ir el. paštu uzklausos@invega.lt. Su mumis taip pat galite susisiekti internetu.

Šiame tekste klientas yra paminėtas 18 kartų, kasdien INVEGOJE apie jus pagalvojame dažniau.