Karjera

Misija

Skatinti Lietuvos verslo augimą ir konkurencingumą, būnant aktyviu verslo finansavimo partneriu

Vizija

Pažangiausia ir efektyviausia organizacija, kurios verslo skatinimo sprendimai sukuria reikšmingą vertę šalies ekonomikai

Vertybės

Profesionalumas
Bendradarbiavimas
Atsakomybė
Kūrybiškumas


Mes rūpinamės savo darbuotojais

Sveikatingumas, sveikatos priežiūra

  • Savanoriškasis sveikatos draudimas
  • Skiepai nuo gripo
  • Draudimas nuo nelaimingų atsitikimų
  • 100 % darbo užmokestis už pirmas dvi ligos dienas
  • Emocinės sveikatos programa Mindletic

Darbo ir šeiminių įsipareigojimų balansas

  • Galimybė pasirinkti darbo laiko pradžią ir pabaigą
  • Galimybė dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje (ne tik per karantiną)
  • Motyvavimas reikšmingomis progomis
  • Papildomos atostogų dienos

Pozityvi darbo aplinka

  • Tradicijos
  • Komandos formavimo renginiai
  • Nemokamas automobilių parkavimas
  • Vaizdas už milijoną pro biuro langus :)
  • Kava, arbata, pienas ir kartas nuo karto atkeliaujančios draugiškų kolegų vaišės :)

Šiuo metu į savo komandą ieškome:

Atranką vykdo partneriai RIZIKOS KAPITALO PRODUKTŲ SKYRIAUS PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS)  
Atranką vykdo partneriai PRODUKTŲ VALDYMO DEPARTAMENTO PROJEKTŲ VADOVAS (-Ė)  
INVESTAVIMO VADOVO (-ĖS)


Pagrindinės atsakomybės:

  • laisvų lėšų investavimo strategijos ir procedūrų rengimas bei vykdymas;
  • laikinai laisvų lėšų investavimo instrumentų atranka ir sprendimų rengimas;
  • produktų pinigų srautų prognozių vertinimas, likvidumo skaičiavimas;
  • informacijos, reikalingos Iždo valdymui, analizė;
  • laikinai laisvų lėšų investicinio portfelio stebėsena, analizė, raportavimas valdymo organams;
  • dalyvavimas iždo valdymo, investavimo IT sprendimų vystymo projektuose;
  • iždo analitikų konsultavimas ir koordinavimas.

Tikimės, kad Tu:

  • esi įgijęs (-i) aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą finansų, ekonomikos ar panašios srities išsilavinimą;
  • turi ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį iždo valdymo, lėšų investavimo, pinigų srautų prognozių vertinimo ir likvidumo skaičiavimo srityje;
  • pasižymi geru supratimu apie pasaulines finansų rinkas, investicinius produktus ir pagrindines iždo koncepcijas;
  • esi analitinės, loginės ir struktūrizuotos mąstysenos;
  • gerai moki anglų kalbą;
  • esi nepriekaištingos reputacijos.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 3300 Eur iki 4900 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki gegužės 24 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Investavimo vadovas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

VEIKLOS RIZIKŲ ANALITIKO (-ĖS)

Pozicija - Veiklos rizikų valdymo skyriuje

Pagrindinės atsakomybės:

  • organizuoti, kontroliuoti ir koordinuoti rizikų vertinimo procesą;
  • aktyviai prisidėti diegiant, vystant bei tobulinant rizikų valdymo sistemą;
  • koordinuoti rizikų valdymo priemonių plane nurodytų priemonių įgyvendinimą, teikti metodinę pagalbą darbuotojams;
  • teikti procesų ataskaitas ir rekomendacijas INVEGA valdybai, vadovybei.

Tikimės, kad Tu:

  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį arba jam prilygintą išsilavinimą;
  • išmanai finansinių paslaugų sektoriaus veiklos principus ir (arba) finansų įstaigoms būdingos rizikos valdymo praktiką; 
  • išmanai Lietuvos Respublikos, tarptautinius teisės aktus ir standartus, reglamentuojančius rizikų valdymą;
  • pasižymi labai geromis lietuvių kalbos žiniomis ir ne žemesniu kaip nepriklausomo vartotojo (B2) lygiu moki anglų kalbą;
  • gebi struktūruotai mąstyti, gebi analizuoti ir sisteminti informaciją;
  • esi iniciatyvus, komunikabilus, greitai mokaisi ir turi didelį norą tobulėti.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2100 Eur iki 2600 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki gegužės 30 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Veiklos rizikų analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

PRODUKTŲ TEISĖS SKYRIAUS TEISININKO (-ĖS)

Pozicija – Produktų teisės skyriuje

Pagrindinės atsakomybės:

  • dalyvausite INVEGOS įgyvendinamų produktų kūrimo darbo grupėse siūlydami efektyvius sprendimus, padedančius suvaldyti kylančias teisines rizikas, rengsite produktų įgyvendinimui reikalingus teisinius dokumentus ir sutartis;
  • teiksite konsultacijas ir ugdysite kompetenciją INVEGOS padaliniams bei darbuotojams produktų įgyvendinimo ir teisinio reglamentavimo klausimais;
  • dalyvausite derinant sprendimus, sutartis su klientais bei finansų tarpininkais;
  • bendradarbiausite su skirtingais INVEGOS padaliniais rengiant ir tobulinant INVEGOS vidinius dokumentus, reglamentuojančius produktų įgyvendinimo procedūras;
  • nagrinėsite pretenzijas ir skundus, susijusius su produktų įgyvendinimu;
  • atstovausite INVEGOS interesus derybose su finansų tarpininkais, finansavimo gavėjais;
  • sprendžiant kompleksinius teisinius produktų kūrimo ir įgyvendinimo klausimus bendradarbiausite su išorės konsultantais, valstybės institucijomis;
  • dalyvausite Lietuvos Respublikos teisės aktų, reglamentuojančių INVEGOS veiklą ir produktus, kūrimo ir keitimo procesuose, teiksite teisines pastabas ir rekomendacijas dėl Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisė aktų produktų įgyvendinimo srityje tobulinimo.

Tikimės, kad Tu:

  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį teisinį išsilavinimą;
  • turi ne mažesnę nei 2 metų teisinio darbo patirtį (privalumas būtų advokatų kontoroje ar finansų sektoriaus organizacijoje (kredito įstaigoje, finansų įstaigoje, rizikos kapitalo ar privačios skolos fonde);
  • esi susipažinęs (-i) su pagrindiniais Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais finansų įstaigų veiklą, finansinių priemonių įgyvendinimą, valstybės pagalbos teikimą ir moki juos taikyti praktikoje;
  • pasižymi labai geromis lietuvių ir anglų kalbos žiniomis;
  • moki įvertinti ir analizuoti informaciją, aiškiai ir argumentuotai dėstai mintis, pasižymi iniciatyvumu ir kūrybiškumu;
  • esi orientuotas (-a) į efektyvų problemų sprendimą, sugebi priimti ir drąsiai siūlyti teisine logika pagrįstus sprendimus.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2400 Eur iki 3400 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki gegužės 31 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Teisininkas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

VYRESNIOJO (-IOSIOS) KREDITO PAREIGŪNO (-ĖS)

Pozicija – Finansinių rizikų valdymo skyriuje

Pagrindinės atsakomybės:

  • Kredito rizikos valdymą reglamentuojančių vidaus teisės aktų ir procesų vystymas ir priežiūra;
  • Standartinių rizikos sąlygų projektų finansavimui rengimas, įgyvendinimo kontrolė;
  • Finansavimo siūlymų kokybės peržiūra, atitikimo kreditavimo tvarkoms ir nustatytam rizikos apetitui vertinimas, rizikų identifikavimas, riziką ribojančių priemonių siūlymas, nuomonės teikimas kredito komitetui;
  • Kreditavimo sprendimų priėmimas suteiktų įgaliojimų ribose;
  • Paskesnė kreditavimo sprendimų kokybės analizė, išvadų ir apibendrinimų teikimas;
  • Dalyvavimas vystant kredito rizikos vertinimo modelius su vidaus ir išorės komandomis;
  • Verslo ir kitų padalinių konsultavimas kreditavimo tvarkų taikymo klausimais.

Tikimės, kad Tu:

  • esi nepriekaištingos reputacijos;
  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį universitetinį ar jam prilyginamą išsilavinimą;
  • esi sukaupęs (-usi) ne mažesnę, kaip 5 metų patirtį priimant / siūlant verslo kreditavimo sprendimus;
  • puikiai analizuoji įmonių verslo planus ir finansinės atskaitomybės dokumentus;
  • pastebi esmines rizikas ir gebi struktūruotai pasiūlyti priemones joms valdyti;
  • stebi ekonomikos vystymosi tendencijas ir gali laiku patarti dėl rizikos apetito koregavimo;
  • ne žemesniu kaip B2 lygiu moki anglų kalbą.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 3500 Eur iki 4600 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki gegužės 11 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Kredito pareigūnas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

ADMINISTRAVIMO VADYBININKO (-ĖS)


Pagrindinės atsakomybės:

  • INVEGOS įgyvendinamų finansinių priemonių (paskolų, garantijų ir kt.) sutarčių ir sutarčių pakeitimų ruošimas, sutarčių duomenų įvedimas į sistemas ir tikrinimas;
  • finansinių priemonių (paskolų) išmokėjimas, išmokėjimo sąlygų įvykdymo užtikrinimas;
  • informacinių sistemų rengimas ar tobulinimas finansinių priemonių duomenų apdorojimui ir analizei, duomenų teikimui užtikrinimas;
  • su finansinių priemonių vykdymu susijusios dokumentacijos administravimas, dalyvavimas rengiant vidaus tvarkas.

Tikimės, kad Tu:

  • esi įgijęs (-usi) aukštąjį ekonomikos ar finansų srities išsilavinimą (gali būti paskutinių kursų studentas);
  • turi darbo, susijusio su finansinių priemonių administravimu, patirties;
  • turi labai gerus darbo MS Office pagrindinėmis programomis įgūdžius;
  • esi analitinio mąstymo, moki rinkti, sisteminti ir analizuoti informaciją;
  • išmanai dokumentų rengimo taisykles;
  • puiku, jei turi darbo su Navision, Doclogix programomis įgūdžių.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti hibridiniu darbo modeliu ir nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 1700 Eur iki 2400 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki gegužės 24 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Administravimo vadybininkas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

VEIKLOS ANALITIKO (-ĖS)

Planavimo ir veiklos valdymo skyriuje

Pagrindinės atsakomybės:

  • Reguliari veiklos rezultatų analizė, veiklos rodiklių stebėsena ir su jais susijusių duomenų interpretavimas
  • Periodinių veiklos ataskaitų ruošimas ir pristatymas
  • Duomenų šaltinių inventorizacija, analitinių procesų ir metodų tobulinimas, duomenų procesų automatizavimas
  • Veiklos rezultatų neatitikimų priežasčių nustatymas bei įžvalgų teikimas rezultatų gerinimui
  • Kitų analitinių uždavinių susijusių su organizacijos vykdoma veikla sprendimas (prognozavimas, optimizavimas, modeliavimas).


Tikimės, kad Tu:

  • Aukštasis tiksliųjų mokslų, ekonomikos arba finansų išsilavinimas
  • 2-3 metų panašaus darbo patirtis
  • Labai geros MS Excel žinios
  • Analitinis mąstymas bei gebėjimas surinkti, apdoroti ir vizualiai patraukliai pateikti informaciją, rengti išvadas
  • Darbo patirtis Power BI arba analogiškomis programomis
  • Gebėjimas savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, priimti sprendimus, susijusius su tiesioginėmis darbo funkcijomis, spręsti kilusias problemas bei dirbti komandoje.

Mes siūlome:

  • saviraiškos galimybę vienintelėje Lietuvoje veikiančioje nacionalinėje plėtros įstaigoje, investuojančioje į pridėtinę vertę valstybei kuriančius projektus ir tokiems projektams siūlanti plačiausią finansinių produktų paketą;
  • galimybę dirbti valstybės labui drauge su aukščiausios kompetencijos ir patirties profesionalų komanda;
  • darbo vietą Vilniaus centre su vieta automobiliui parkuoti;
  • papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomų atostogų dienas, lanksčias darbo sąlygas, galimybę dirbti hibridiniu darbo modeliu ir nuotoliniu būdu ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, kt.).

Atlygis:

Mėnesinis darbo užmokestis – nuo 2100 Eur iki 3100 Eur, neatskaičius mokesčių. Konkretų darbo užmokestį siūlysime atsižvelgdami į Tavo darbo patirtį ir kompetenciją.

Darbuotojui gali būti mokama kintama atlygio dalis, kurios dydis ir mokėjimo tvarka nustatoma INVEGOS darbuotojų atlygį (ar) veiklos vertinimą reglamentuojančioje politikoje.

Kandidatuoti kviečiame iki gegužės 31 d.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Veiklos analitikas (-ė)“ siųskite el. p. cv@invega.lt arba internetu, paspaudę mygtuką skelbimo apačioje.
Dėkojame susidomėjusiems. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.


Kandidatuoti

 

Siųsdami savo gyvenimo aprašymą, Jūs sutinkate, kad Jūsų duomenys įmonės duomenų bazėje bus saugomi 12 mėnesių. Savo sutikimą galėsite bet kada atšaukti kreipdamiesi el. paštu cv@invega.lt.
Kandidatų konfidencialumą garantuojame.