Europos Komisija: „Invega“ komunikacijos projektas „Duokit šansą!“ vienas geriausių

UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) pasiekė žinia iš Europos Komisijos DG Regio komunikacijos srities atstovų susitikimo, kuriame buvo pristatyta bendrovės vykdoma komunikacijos kampanija „Duokit šansą!“, kuri pripažinta kaip vienas geriausių gerosios praktikos pavyzdžių.

Susirinkime komunikacijos kampanija pristatyta kaip puikus sėkmės pavyzdys, rodantis, kaip galima efektyviai ir įdomiai skleisti informaciją apie ES investicijas, finansines priemones ir turėti puikų grįžtamąjį ryšį.

2014–2016 m. vykusios komunikacijos kampanijos „Duokit šansą“ ašimi buvo tikslinių grupių įtraukimas į projektą, siekiant atrasti naujų verslo nišų regionuose. Kampaniją sudarė du etapai, kurių metu trims jaunų žmonių komandoms iš skirtingų regionų, ekspertai ir konsultantai padėjo sukurti savo verslą. Šios komandos tapo pavyzdžiu, skatinančiu kitus kurti savo verslą ir parodančiu, kokias finansines paslaugas ir pagalbą pradedančiam ir augančiam verslui Lietuvoje teikia „Invega“, administruodama Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšas.

2017 m. „Invega“ pradėjo komunikacijos kampanijos „Duok šansą!“ tęstinį projektą „Pradėk dirbti sau“, kurio pagrindinis tikslas – padrąsinti ir įkvėpti dirbti sau apie savo verslą dar tik mąstančius bei paskatinti greitesnį augimą jau kuriantiems ir plėtojantiems esamą verslą ar tiesiog ieškantiems finansavimo naštos sumažinimo.

Projektas „Pradėk dirbti sau“ – tai įkvepiančios iniciatyvos, sėkmingų verslų istorijos, padedančios įveikti baimes ir leidžiančios iš arčiau susipažinti su pirmaisiais verslo kūrimo žingsniais bei ten laukiančiais iššūkiais, naudingi patarimai ieškant finansavimo lengvatų, pažintis su patraukliomis verslo skatinimo priemonėmis verslo pradžiai ir plėtrai.