Siūlo sužinoti, kaip veikia socialinis verslas

Socialinio verslo konkursas „Creative Shock“ lapkričio 30 – gruodžio 3 dienomis kviečia sužinoti apie socialinio verslo kūrimo galimybes ir suprasti jo poveikį visuomenei. Jau septintąjį kartą ISM studentų atstovybės organizuojamas projektas šiemet subūrė dalyvius iš daugiau nei šimto pasaulio šalių. Daugiau nei tūkstantį dalyvių kasmet sukviečiančio renginio organizatoriai tikisi atkreipti visuomenės dėmesį į socialinio verslo svarbą ir konkurso metu išnagrinėti egzistuojančias problemas, su kuriomis Lietuvoje susiduria socialinio verslo įkūrėjai.

Kasmet finalinės užduoties metu dalyviai turi spręsti tikrų socialinių verslų problemas. Šiemet konkurso nugalėtojų pastangos bus įvertintos „Turkish Airlines“ bilietais į pasirinktą pasaulio šalį bei 2000 eurų piniginiu prizu.

„Creative Shock“ projekto metu studentai įgyja tiek teorinių, tiek praktinių žinių apie tai, kaip kuriamas verslas ir kokius iššūkius tenka įveikti. Spręsdami jau egzistuojančių socialinių verslų problemas, kurdami jiems rinkodaros kampanijas, dalyviai kaupia patirtį ateities veikloms, savo verslo įkūrimui ar darbui juos dominančiose organizacijose. Konkursas taip pat padeda plėsti savo pasaulėžiūrą analizuojant aktualias socialines problemas, svarbias ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje,“ – sako projekto organizatoriai.

„Creative Shock“ yra tarptautinis socialinio verslo situacijų konkursas, skirtas kūrybingiems, ambicingiems ir socialiai atsakingiems jauniems žmonėms. Jo tikslas – skatinti socialinio verslo modelį ir jo pritaikymą panaudojant sėkmės istorijas. Projektą organizuoja ISM Studentų atstovybė kartu su ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu. Renginys nemokamas.

Renginio darbotvarkę rasite adresu http://creativeshock.lt/conference/