Tyrimo rezultatai: 2022 m. VIPA klientų pasitenkinimo lygis nuosekliai augo

Tyrimo rezultatai: 2022 m. VIPA klientų pasitenkinimo lygis nuosekliai augo

Rinkos tyrimų bendrovės „Spinter tyrimai“ atlikto tyrimo rezultatai parodė, kad Viešųjų investicijų plėtros agentūros (VIPA) klientai yra patenkinti VIPA teikiamomis paslaugomis, o partneriai itin palankiai vertina bendradarbiavimo su agentūra patirtį.

2022 m. pabaigoje atlikto tyrimo rezultatai parodė, kad 91 proc. apklaustų klientų yra patenkinti VIPA pasaugomis. Didžioji dauguma (98 proc.) respondentų VIPA įgyvendinamas finansines priemones ir programas vertina palankiai.

VIPA teikia finansavimą įvairiems viešosios ir privačios infrastruktūros modernizavimo projektams. Tyrimo metu buvo apklausti daugiabučių namų, švietimo įstaigų, centrinės valdžios bei savivaldybių viešųjų pastatų, vandentvarkos, gatvių apšvietimo, atsinaujinančios energijos diegimo, taip pat kultūros paveldo objektų atnaujinimo pareiškėjai ir projektų vykdytojai.

„Klientų ir partnerių nuomonės tyrimus atliekame kasmet. Tyrimų bendrovės prašome įvertinti ne tik klientų ir partnerių pasitenkinimą VIPA paslaugomis, sukurtais finansiniais produktais bei bendradarbiavimu, tačiau taip pat aiškinamės kaip galime tobulėti toliau. Gauti rezultatai padeda ugdyti mūsų darbuotojus ir sutelkti išteklius srityse, kurios daro didžiausią įtaką ne tik įmonės rezultatams, bet ir visuomenės gerovei“, – teigia VIPA Strategijos ir verslo plėtros departamento vadovas Justinas Bučys.

Klientai laiko VIPA partneriu skiant bendrų tikslų

Tyrimas atskleidė, jog klientai teigiamai vertina tiek VIPA teikiamas paslaugas, tiek darbuotojų paslaugumą bei profesionalumą. Didžiajai daugumai (95 proc.) respondentų pakako informacijos apie VIPA įgyvendinamas priemones bei paraiškų rengimo ir teikimo procesą (94 proc.). Paraiškų vertinimo operatyvumą palankiai vertina 93 proc. klientų. Respondentai, paprašyti įvertinti teiginius apie VIPA projektų vadovą (atsakingą darbuotoją), dažniausiai visiškai sutiko su tuo, kad projekto vadovas visuomet buvo mandagus (82 proc.), detaliai išsiaiškina klausimų turintį ir siekia kuo išsamiau atsakyti (74 proc.).

Klientai VIPA dažniau linkę matyti labiau kaip partnerį nei kontrolierių (11 proc. ir 47 proc.).

93 proc. partnerių patenkinti bendradarbiavimu su VIPA

Tyrimo metu bendradarbiavimo su VIPA patirtį vertino ministerijos, finansų įstaigos, tarptautinės institucijos ir užsienio partneriai. 93 proc. apklaustųjų yra patenkinti bendradarbiavimu su VIPA (labai patenkinti ir greičiau patenkinti).

Vertinant teiginius, susijusius su VIPA atstovais, apklaustieji labiausiai linkę pritarti, kad VIPA darbuotojai visuomet yra mandagūs, dėmesingi ir geranoriški (po 91 proc. visiškai sutinka), 86 proc. respondentų visiškai sutinka, kad VIPA darbuotojai gerai išmano savo darbą.

Respondentai, bendradarbiaudami su VIPA, dažniausiai nesusidūrė su jokiais nesklandumais.

Klientai ir partneriai linkę rekomenduoti VIPA

Apklausti klientai būtų linkę rekomenduoti VIPA savo draugams, kolegoms ir verslo partneriams. Agentūros klientų NPS (Net Promoter Score) rodiklis siekia +59, per metus. Rodiklio reikšmė pakilo 4 punktais: 2021 m. klientų NPS siekė +55. NPS gali svyruoti nuo -100 iki +100 ir yra apskaičiuojamas iš rekomenduotojų (angl. promoters) procento atėmus peikėjų (detractrors) procentą. „Spinter tyrimai“ teigimu, VIPA rezultatai yra iškirtinai teigiami ir rodo ypač aukštą klientų pasitenkinimo lygį.

„2022-ieji buvo didelių išbandymų metai susiję su didėjančiais investicijų kaštais, struktūrinių fondų programavimo laikotarpių kaita, didelėmis energijos kainomis, kas neigiamai įtakojo finansuojamus projektus. Tačiau tyrimas parodė, kad darbuotojų profesionalumas, įsigilinimas į konkrečias situacijas, periodiniai susitikimai, pro-aktyvus ir artimas bendradarbiavimas su klientais leido užsitikrinti pasitikėjimą ir aukštą pasitenkinimo VIPA paslaugomis lygį“ – džiaugiasi J. Bučys.