Nuomonės tyrimas: klientai ir partneriai yra linkę rekomenduoti VIPA

Nuomonės tyrimas: klientai ir partneriai yra linkę rekomenduoti VIPA

Viešųjų investicijų plėtros agentūros klientai ir partneriai palankiai vertina bendradarbiavimo patirtį bei VIPA įgyvendinamas finansines priemones ir programas. Tai parodė kartu su rinkos tyrimų bendrove „Spinter tyrimai“ atlikto tyrimo rezultatai.

Didžioji dauguma (96 proc.) apklaustųjų klientų VIPA įgyvendinamas finansines priemones ir programas vertina palankiai, 95 proc. pareiškėjų pakanka informacijos apie agentūros įgyvendinamas priemones, 96 proc. respondentų užteko informacijos apie paraiškos parengimo ir pateikimo procesą bei projekto įgyvendinimą. 87 proc. klientų paraiškos įvertinimo greitį nurodo kaip operatyvų.

„Manome, jog mes užsitarnavom klientų pasitikėjimą, nes kurdami finansinius instrumentus siekiame jų lankstumo, sąlygų pareiškėjams naudingumo. Matome, kad projektų vykdytojams svarbus ir sklandus įgyvendinimo procesas. Stengiamės nuoširdžiai padėti savo klientams ir suteikti reikiamą informaciją visose projekto stadijose“, – sako VIPA verslo plėtros direktorius Justinas Bučys.

Partnerių pasitenkinimas

Vykdyto partnerių apklausos tyrimo metu apklausti VIPA partneriai: ministerijos, finansų įstaigos, tarptautinės institucijos ir užsienio partneriai, bendradarbiavimo su VIPA patirtį vertina gerai arba labai gerai (100 proc.).

Vertindami bendradarbiavimą su VIPA atstovais, 100 proc. apklaustųjų partnerių linkę pritarti, kad agentūros atstovas visuomet būna mandagus, taip pat yra dėmesingas ir geranoriškas. Dauguma respondentų visiškai sutiko arba greičiau sutiko su tokiais teiginiais apie VIPA atstovus: gerai išmano savo darbą, yra profesionalūs ir dalykiški (100 proc.), visuomet siekia kuo tiksliau atsakyti į visus kylančius klausimus (97 proc.) ir ieško abiem šalim naudingo sprendimo (97 proc.).

„Bendradarbiavimą matome plačiau nei tik tiesioginių įsipareigojimų vykdymą. Tikroji partnerystė apima abipusę pagalbą ir bendrų tikslų siekimą“, – sako VIPA verslo plėtros direktorius Justinas Bučys.

Būtų linkę rekomenduoti

Apklaustieji būtų linkę rekomenduoti VIPA savo draugams, kolegoms ir verslo partneriams. Agentūros klientų NPS (Net Promoter Score) rodiklis siekia +55, o partnerių +94. Šis rodiklis gali svyruoti nuo -100 iki 100, jis yra apskaičiuojamas iš rekomenduotojų atsakymų procento atėmus peikėjų atsakymų procentą. VIPA rezultatai rodo ypač aukštą klientų ir partnerių pasitenkinimo lygį.

Klientų ir partnerių pasitenkinimas – viena didžiausių VIPA vertybių

Siekdama kuo didesnio klientų ir partnerių pasitenkinimo Viešųjų investicijų plėtros agentūra vadovaujasi etikos kodeksu, kuriame atskleidžiamos pagrindinės vertybės ir darbo su klientais ir partneriais principai. Išskirtinis dėmesys skiriamas darbuotojų kompetencijai ir profesionalumui, darbo rezultatams keliami aukščiausi reikalavimai. Ypatingas dėmesys skiriamas bendravimo kultūros vertybėms, tokioms kaip: darbuotojų mandagumas, geranoriškumas, dalinimasis patirtimi ir žiniomis. VIPA siekia tapti sektinu pavyzdžiu ir inicijuoti teigiamas permainas .

Bendradarbiaudami su klientais ir partneriais agentūros darbuotojai reaguoja į jų poreikius, dirba efektyviai, skaidriai ir profesionaliai, o iškylančias problemas sprendžia nedelsiant. Siekdama užtikrinti skaidrią bei veiksmingą įmonės veiklą, įmonė vykdo nuolatinę korupcijos ir sukčiavimo prevencijos kontrolę. Klientų ir partnerių asmens duomenys yra tvarkomi tiksliai, teisėtai, laikantis teisės aktų reikalavimų, vadovaujantis sąžiningumo ir skaidrumo principais.

Grįžtamasis ryšys nurodo kryptis tobulėjimui

Pasak tyrimų bendrovės „Spinter tyrimai“ vadovo Igno Zoko, pastaruosius keletą metų pastebima, kad savo klientų bei partnerių pasitenkinimu ir jų grįžtamuoju ryšiu kryptingai rūpinasi ne tik verslas, bet ir viešojo sektoriaus įmonės ir institucijos.

„Tai, kad nebijoma klientų klausti ne tik įvertinimo apie bendradarbiavimo patirtį, bet ir kartais ne visai patogių korupcinės patirties klausimų rodo, kad viešasis sektorius ne tik nusiteikęs investuoti į klientų patirtis, bet ir į galimas problemas ir rizikas vertina rimtai“, – sako I. Zokas.