INVEGOS verslumo skatinimo komunikacijos kampanija – geriausia viešojo sektoriaus komunikacijos kampanija

Penktadienį vykusiuose „PR Impact Awards 2020“ paskelbti geriausi komunikacijos projektai, o geriausia viešojo sektoriaus komunikacijos kampanija buvo išrinkta INVEGOS ir integruotos komunikacijos agentūros „Idea Prima“ įgyvendinta trejus metus trukusi komunikacijos kampanija „Pradėk dirbti sau“.

Kampanija „Pradėk dirbti sau“ – įkvepiančios iniciatyvos, sėkmingų verslų istorijos, padedančios įveikti baimes ir leidžiančios iš arčiau susipažinti su pirmaisiais verslo kūrimo ir jo plėtros žingsniais bei ten laukiančiais iššūkiais, naudingi patarimai, pažintis su patraukliomis verslo skatinimo priemonėmis verslo pradžiai ir plėtrai.

Per trejus kampanijos metus parengta daugiau nei 120 Lietuvos verslininkų istorijų, sukurtos 36 TV laidos, įgyvendintos 3 turinio kampanijos, 6 reklaminės verslumo žinomumo didinimo kampanijos, sukurta ir ištransliuota daugiau nei 15 radijo rubrikų verslumo temomis, o kampanijos puslapis sulaukė daugiau nei 90 tūkst. unikalių lankytojų.

„PR Impact Awards“ – bendras komunikacijos specialistus vienijančios organizacijos Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) bei Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) projektas. Šiemet konkursui „PR Impact Awards 2020“ buvo pateiktos 86 paraiškos, kurias vertino 12 tarptautinės komisijos narių, ryšių su visuomene, žiniasklaidos, tinklaraščių, skaitmeninės komunikacijos, rinkodaros ekspertų.