Startuolio „Tasker“ plėtrai – 450 tūkst. Eurų investicija

Nuotoliniu būdu dirbančių inžinierių ir montuotojų kasdienių užduočių valdymo startuolis „Tasker“ paskelbė pritraukęs 450 tūkst. Eurų investiciją. Ją suteikė rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“ ir „iTo“, o bendra investicijų suma pirminiame investavimo etape jau pasiekė 750 tūkst. Eurų.

Pagrindinis tikslas – tapti konkurencingais ir Vakarų Europoje

„Tasker“ komanda kuria programinę įrangą, automatizuojančią ir į skaitmeninę erdvę perkeliančią užduočių delegavimą, maršrutų planavimą, pinigų surinkimą, skaitliukų valdymą ir daugybę kitų funkcijų, kurias naudoja įmonės, savo paslaugas teikiančios skirtinguose klientų objektuose ir  vietovėse.

Pasak „Tasker“ direktoriaus Arūno Eitučio, pritraukta naujausia 450 tūkst. Eur investicija bus skirta plėtrai į Vakarų Europos rinkas. „Plėtrą jau esame pradėję: žinome, kaip užsienio rinkose veikia mūsų konkurentai, kokie yra jų sprendimų rezultatai, kas yra mūsų potencialūs klientai bei ką jie daro, spręsdami savo inžinierių valdymo procesus. Baltijos šalyse mums jau sekasi puikiai ir jose esame lyderiai, tačiau norime plėstis toliau“, – pasakoja A. Eitutis.

2018-ųjų pabaigoje gauta 300 tūkst. Eur finansinė injekcija buvo panaudota komandos, kuri dirba su įvairiomis užsienio rinkomis, formavimui, produkto pritaikymui naujoms rinkoms, o nauja investicija bus skiriama pardavimų komandos ir partnerių tinklo formavimui Vakarų Europos rinkose ir aktyvesnei plėtrai ten.

Startuolis per metus išaugo du kartus

Šiuo metu „Tasker“ turi daugiau kaip 150 įvairaus dydžio klientų. A. Eitučio teigimu, vidutinis klientas turi apie 30 technikų ar inžinierių komandą, o didžiausias „Tasker“ klientas turi net 2 tūkst. platformos naudotojų. Be abejo, daugiausiai klientų turima Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse, o nuo 2020 m. pradėti aktyvūs veiksmai ir Jungtinėje Karalystėje, Airijoje, Olandijoje, Suomijoje.

„Daugiausiai patirties esame sukaupę sunkiosios technikos, prekybos/pardavimo automatų, saugos ir pastatų priežiūros srityse. Vienas iš projektų, kuriuo ypač didžiuojamės, yra kartu su Lietuvos paštu sukurtas mobilaus laiškininko projektas, kuris pareikalavo specialiai pritaikyto „Tasker“ sprendimo“, – patirtimi dalinasi startuolio vadovas.

„Tasker“ yra naudojamas daugeliui Lietuvos pašto paslaugų supaprastinti. Naudojantis šiuo įrankiu, yra surenkami pinigai, pristatomos ir priimamos siuntos, spausdinami kvitai bei rašteliai, atliekamos kitos pašto funkcijos. Minėto Lietuvos pašto projekto metu „Tasker“ jau padėjo atlikti net 20 mln. įvairiausių užduočių – sistema nuo 2019-ųjų pabaigos naudojasi visi 2 tūkst. mobiliųjų paštininkų.

Antrąją investiciją suteikusio fondo „Open Circle Capital“ partneris Audrius Milukas teigia, kad nepaisant spartaus augimo, įmonė toli gražu nėra išnaudojusi viso rinkos potencialo: „Šiai dienai įmonėms reikia efektyvių sprendimų. Būtent tai „Tasker“ su savo paprasta ir aiškia darbuotojų valdymo programine įranga ir siūlo. Pasitelkdama pažangiausius IT ir duomenų analitikos sprendimus, „Tasker“ komanda padeda efektyviai valdyti išteklius, taupyti kaštus, suprasti operacines spragas ir sparčiai taisyti įmonės procesus: būtent to rinkai dabar ir reikia.“

Karantino metu daugiau dėmesio skiriama atstumui

„Tasker“ karantino metu pristatė ir bekontakčius procesų pabaigimo metodus, kurie veikia, naudojant QR kodus ir mobiliuosius parašus: „Visame pasaulyje dabar stengiamasi vengti fizinio kontakto, todėl prisitaikyti suskubome ir mes: patvirtinti ir pasirašyti už atliktus darbus nuo šiol bus galima tiesiog iš namų“, – apie naujas galimybes, kurios turėtų padėti pritraukti naujų klientų ir tęsti plėtrą net krizės metu, pasakoja A. Eitutis.

„Praėjusiais metais augome dvigubai, o šiemet plėtros tempą planuojame didinti dar labiau, kadangi turime daugybę pranašumų, o rinka tikrai dar nėra prisotinta. Visų pirma, esame daug lankstesni už bet kuriuos savo konkurentus, kas yra ypač svarbu tokiose situacijose, kokioje pasaulis yra dabar. Siekiame pirmieji pritaikyti visas naująsias technologijas, tad turime savo mobilius sprendimus, kurie yra patogūs naudoti net ir mažiau patirties IT srityje turintiems darbuotojams. Esame pasiruošę ir daiktų interneto (angl. Internet of Things) bumui. Iš šių įrenginių gauname informaciją apie klaidas ir taip sutrumpiname reakcijos į gedimus laiką keliolika kartų“, – „Tasker“ pranašumus prieš konkurentus vardija A. Eitutis.

Pasak įmonės vadovo, „Tasker“ komanda kuria įrankį ne tik sudėtingiems verslo procesams valdyti, bet ir kasdieniam naudojimui. Šis įrankis (kartu su kitais) dažnai yra naudojamas, kuriant darbuotojų motyvacines sistemas, atsiskaitymo, pardavimų vadybos, logistikos bei klientų aptarnavimo sferose. Skirtingai nei kai kurie kiti panašūs įrankiai, „Tasker“ gali būti naudojamas kiekvienos grandies darbuotojų. „Įmonės kasdien vis labiau vertina technologijas ir supranta, kad jos praverčia ir gyvenimus lengvina ne tik IT ar vadybos skyrių, bet ir visiems nuo biuro nutolusiems ir technines užduotis vykdantiems darbuotojams. Mes siekiame tai išnaudoti ir sukurti lankstų produktą, pritaikomą daugeliui atvejų“, – apibendrina A. Eitutis.